پاسخ بسیاری از سوالات شما در مطالب زیر یافت میشود.

  1. چه پروژه هایی را میتوان از طریق انسرباکس انجام داد؟
  2. هر پروژه مربوط به رشته عمران را میتوانید در انسرباکس مطرح نمایید.

  3. منظور از پروژه (پرسش) چیست؟
  4. پروژه (پرسش) دامنه گسترده ای دارد میتواند از یک سوال با پاسخ خیلی کوتاه باشد تا یک پروژه کامل عمرانی شامل فایلهای آنالیز و طراحی، دفترچه محاسبات و نقشه های مهندسی.

  5. آیا اگر پرسشی دارم میتوانم در انسرباکس مطرح کنم؟
  6. شما میتوانید حتی اگر در حین انجام پروژه های خودتان به مشکلی برخوردید و یا پرسشی برایتان پیش آمد از انسرباکس کمک بخواهید.

  7. آیا بین پرسش و پروژه تفاوتی است؟
  8. در واقع هیچ تفاوتی وجود ندارد.

  9. آیا میتوانم در پروژه ای که خودم در حال انجام هستم از انسرباکس کمک بخواهم؟
  10. بله. شما میتوانید هر پرسشی که در تکمیل یک پروژه عمرانی دارید را از طریق دکمه ثبت پروژه (پرسش) از انسرباکس بپرسید.

  11. چگونه میتوانم از درستی پاسخ متخصص به پرسشم و یا از نتایج پروژه ام مطمئن باشم؟
  12. در انسرباکس سعی بر این است که تیم متخصصان از بین استعدادهای برتر، فارغ¬التحصیلان بهترین دانشگاههای کشور و افراد با سابقه کاری درخشان انتخاب شوند. رزومه آنها توسط تیم انسرباکس بررسی و راستی آزمایی میشود. آنها قبل از ثبت نام به عنوان متخصص باید از فیلترهایی مانند مصاحبه، آزمون و ... با موفقیت عبور کنند.

  13. مبلغ پروژه را چه کسی تعیین میکند من یا متخصص؟
  14. متخصص. شما در ابتدا که درخواستتان (پروژه یا پرسش) را ثبت مینمایید، مبلغی برای آن اعلام میکنید. ولی متخصصان هم در پیشنهادی که میدهند مبالغ خودشان را اعلام میکنند که میتواند با مبلغ شما یکی، کمتر و یا بیشتر باشد. وقتی که شما پیشنهاد متخصص را میپذیرید بدین معنی است که مبلغ پیشنهادی او را قبول کرده اید.

  15. آیا پرسش و یا پروژه رایگان در انسرباکس وجود دارد؟
  16. بله. اگر متخصص بخواهد میتواند مبلغ پروژه را صفر پیشنهاد دهد.

  17. منظور از تضمین چیست و توسط چه کسی تعیین میشود؟
  18. ضمانت پروژه که با عباراتی مثل ضمانت اجرایی و درصد ضمانت اجرایی پیشنهادی نیز مشخص شده است، درصدی (بین صفر تا بیست درصد) از کل مبلغ پروژه (پرسش) است که ابتدا توسط شما تعریف میشود؛ ولی پس از اینکه شما پیشنهاد یک متخصص را پذیرفتید با آن جایگرین میشود. بدین معنی که درصد ضمانت اجرایی پروژه توسط متخصص تعیین میشود. تضمین برای این است که در صورتیکه متخصص به هر دلیلی کار را به بهترین نحو انجام نداد و یا شما از کار او رضایت نداشتید متضرر نشوید.

  19. مراحل انجام کار (از مرحله ثبت پروژه یا پرسش تا آخر) در انسرباکس به چه صورت است؟
  20. برای اینکه بتوانید پرسش و یا پروژه تان را در انسرباکس مطرح نمایید باید حتما از منوی عضویت در سایت ثبت نام کرده باشید. بعد از آن با دکمه ثبت پرسش (پروژه) میتوانید آن را در سایت ثبت نمایید. پروژه شما برای مدیریت ارسال و در صورت تائید در قسمت پروژه های باز به نمایش در می¬آید و متخصصان میتوانند آن را ببینند و در صورت تمایل برایتان پیشنهاد بفرستند. از این پس شما باید از طریق پروفایل خودتان پروژه و یا پرسشی را که ثبت نموده¬اید ببینید و پیشنهادات مربوطه را بررسی بفرمایید. همچنین در این مرحله از کار شاید متخصصان برای تخمین بهتر قیمت و زمان انجام پروژه از شما توضیحاتی بخواهند. این امکان در بخش "پرسش و پاسخ" پروفایل شما وجود دارد.

    پس از مشاهده و بررسی پیشنهادات در صورتی میتوانید پیشنهادی را بپذیرید که اعتبار حساب شما از مبلغ پیشنهادی متخصص کمتر نباشد. همچنین اعتبار در دسترس حساب متخصص نیز نباید کمتر از مبلغ ضمانت (پیشنهادی متخصص) باشد. در این صورت مبلغ پروژه (پرسش) از اعتبار حساب شما و مبلغ ضمانت اجرایی از حساب متخصص برداشت و در حساب وبسایت بلوکه میشود. پس از پذیرش پیشنهاد یک متخصص، کار به او ارجاع داده میشود و شما از طریق امکانات پروفایل خودتان میتوانید با متخصص در ارتباط باشید. از این پس شما باید بخش "ارتباط با متخصص" پروفایلتان را مدام چک کنید و با متخصص در ارتباط باشید. چون این احتمال وجود دارد که متخصص برای پیشبرد بهتر کارش از شما توضیح و یا اطلاعات بیشتری در مورد کارتان بخواهد. پس از پایان کار و بعد از اینکه متخصص نتایج (شامل مدارک پروژه تا پاسخ یک پرسش) را به شما تحویل داد پایان کار توسط متخصص اعلام میشود و از این لحظه دکمه "تائید پایان موفق پروژه" و یا دکمه "عدم تائید پایان موفق و ارسال به مدیر جهت قضاوت" برای شما فعال میشود و شما 48 ساعت فرصت دارید که نتایجی را که از متخصص تحویل گرفته¬اید بررسی بفرماید. در صورتیکه از نتایج کار کاملا راضی هستید میتوانید پایان موفق پروژه را اعلام نمایید. در این صورت مبلغ پروژه و مبلغ تضمین که قبلا در حساب وبسایت بلوکه شده بود به حساب متخصص واریز میشود. در صورتیکه از نتایج کار راضی نیستید میتوانید آن را برای قضاوت به مدیریت ارجاع دهید. مدیر درصد موفقیت کار را تعیین میکند و اگر این درصد عددی غیر از صد باشد به همان میزان از مبلغ پروژه و مبلغ ضمانت به شما برگردانده میشود. بدین صورت که مثلا اگر مدیریت درصد موفقیت کار را 40 درصد اعلام کند، 60 درصد مبلغ پروژه به اضافه 60 درصد مبلغ تضمین به حساب شما برگردانده میشود. شما با این مبلغی که به حسابتان برگشته است میتوانید پرسش و یا پروژه جدید ثبت نمایید و یا اینکه اگر بخواهید آن را برداشت نمایید میتوانید از طریق بخش "ارتباط با مدیر"، شماره کارت برای مدیریت ارسال بفرمایید تا مبلغ برگشتی به حسابتان واریز شود.

    توجه فرمایید که در صورتیکه تا 48 ساعت بعد از اعلام پایان کار توسط متخصص، شما اعلام رضایت و یا عدم رضایت ندهید فرض بر این است که پروژه (پرسش) با موفقیت به پایان رسیده و وجه متخصص به حسابش واریز میشود.

  21. مراحل ثبت پرسش در انسرباکس به چه صورت است؟
  22. دقیقا مانند ثبت پروژه است.

  23. چرا پروژه (پرسشی) که ثبت کرده ام در وبسایت دیده نمیشود؟
  24. پروژه (پرسشی) که توسط شما ثبت میشود در ابتدا برای مدیریت ارسال و در صورت تائید در قسمت پروژه های باز به نمایش در می¬آید و متخصصان میتوانند آن را ببینند.

  25. چرا نمی توانم پیشنهاد متخصص را بپذیرم؟
  26. برای اینکه بتوانید پیشنهاد متخصص مورد نظرتان را بپذیرید، لازم است که اعتبار حساب شما از مبلغ پیشنهادی متخصص کمتر نباشد. همچنین اعتبار در دسترس حساب متخصص نیز نباید کمتر از مبلغ ضمانت (پیشنهادی متخصص) باشد. در این صورت مبلغ پروژه (پرسش) از اعتبار حساب شما و مبلغ ضمانت اجرایی از حساب متخصص برداشت و در حساب وبسایت بلوکه میشود.

  27. در صورتیکه در مورد هزینه درخواست خودم (پرسش یا پروژه ام) آگاهی ندارم باید چه کار کنم؟
  28. در این صورت آنچه را که به نظرتان منطقی است پیشنهاد دهید. با دیدن پیشنهاد متخصصین عدد واقعی برایتان مشخص میشود.

  29. چگونه از پرداخت خودم مطمئن باشم؟
  30. در انسرباکس روند تراکنشها به این صورت است که برای اینکه شما بتوانید پیشنهاد یک متخصص را بپذیرید باید حتما

    1. مقدار اعتبار (موجودی) حساب شما از مبلغی که متخصص پیشنهاد داده بیشتر باشد
    2. مقدار اعتبار حساب متخصص از مبلغ تضمینی که متخصص پیشنهاد داده بیشتر باشد

    در این صورت مبلغ پروژه از اعتبار حساب شما برداشت و در حساب وبسایت بلوکه میشود؛ و مبلغ تضمین از حساب متخصص برداشت و در حساب وبسایت بلوکه میشود.

    پس از اینکه متخصص پروژه شما را به پایان رسانید و نتایج آنرا به شما تحویل داد (و یا اینکه راه حل پرسش شما را ارائه نمود) از طریق سایت پایان موفق را اعلام مینماید. از این لحظه شما نیز میتوانید پایان موفق را اعلام بفرمایید. بلافاصله پس از اعلام شما مبلغ بلوکه شده پروژه و تضمین به حساب متخصص واریز میشود.

  31. چگونه میتوانم با متخصص پروژه ام در ارتباط باشم؟
  32. از طریق بخش ارتباط با متخصص که در صفحه پروژه وجود دارد.

  33. آیا تضمینی هست که متخصص کاری را که پیشنهاد داده به نحو احسن انجام دهد؟
  34. برای اطمینان شما از این امر، مبلغ تضمین وجود دارد که عددی است بین صفر تا 20 درصد مبلغ پروژه (پرشس). شما میتوانید پیشنهاداتی را بپذیرید که مبلغ تضمین بالاتری دارند.

  35. در صورتیکه متخصص پایان موفق پروژه را اعلام نمود ولی نظر من خلاف این بود چه باید انجام دهم؟
  36. در این صورت شما با زدن دکمه "عدم تائید پایان موفق و ارسال به مدیر جهت قضاوت" میتوانید آن را برای داوری به مدیریت ارسال بفرمایید. در این صورت تیم مدیریت بر اساس اطلاعات و داده های رد و بدل شده بین شما و متخصص درصد موفقیت کار را محاسبه و بر اساس این درصد مقداری از مبلغ پروژه (پرسش) و مقداری از مبلغ ضمانت به شما برگردانده میشود.

  37. پس از اینکه متخصص پایان کار را اعلام کرد چقدر فرصت دارم تا آنرا بررسی کنم؟
  38. از وقتی که متخصص پایان کار را اعلام نمود شما 48 ساعت فرصت دارید که کار را بررسی نمایید. بعد از انجام بررسی-هایتان باید دکمه "تائید پایان موفق پروژه" و یا دکمه "عدم تائید پایان موفق و ارسال به مدیر جهت قضاوت" را بزنید. در صورتیکه تا 48 ساعت بعد از اعلام پایان کار توسط متخصص، شما هیچ یک از این دو دکمه را نزنید فرض بر این است که پروژه (پرسش) با موفقیت به پایان رسیده و وجه متخصص به حسابش واریز میشود.

  39. اگر متخصص از انجام کار انصراف داد چه باید کرد؟
  40. در صورتیکه متخصص کار را به پایان نرساند و از انجام کار انصراف دهد کل مبلغ پروژه (پرسش) به اضافه مبلغ ضمانت به شما برگردانده میشود. شما با این مبلغی که به حسابتان برگشته است میتوانید پرسش و یا پروژه جدید ثبت نمایید و یا اینکه اگر بخواهید آن را برداشت نمایید میتوانید از طریق بخش "ارتباط با مدیر"، شماره کارت برای مدیریت ارسال بفرمایید تا مبلغ برگشتی به حسابتان واریز شود.

  41. اگر مدت زمانی که متخصص برای انجام درخواست من (پرسش و یا پروژه من) پیشنهاد داده بود به پایان رسید و هنوز متخصص نتایج را به من تحویل نداد چه باید کرد؟
  42. پس از اتمام زمان پروژه (پرسش)، دکمه های "تائید پایان موفق پروژه"و "عدم تائید پایان موفق و ارسال به مدیر جهت قضاوت" برای شما فعال میشود. شما میتوانید آن را جهت قضاوت به مدیریت ارسال نمایید. و یا اینکه از طریق بخش "ارتباط با متخصص" صفحه پروفایلتان با متخصص در تعامل باشید. شما میتوانید با هم به توافق برسید که مدت زمان انجام کار را افزایش دهید.

  43. در صورت وجود اختلاف بین من و متخصص چه می بایست انجام داد؟
  44. در این صورت شما با زدن دکمه "عدم تائید پایان موفق و ارسال به مدیر جهت قضاوت" میتوانید آن را برای داوری به مدیریت ارسال بفرمایید. در این صورت تیم مدیریت بر اساس اطلاعات و داده های رد و بدل شده بین شما و متخصص درصد موفقیت کار را محاسبه و بر اساس این درصد مقداری از مبلغ پروژه (پرسش) و مقداری از مبلغ ضمانت به شما برگردانده میشود.

  45. چگونه میتوانم به عنوان متخصص ثبت نام کنم؟
  46. کافیست مختصری از رزومه و اطلاعات تماس تان را از طریق سایت (بخش متخصصین در صفحه اصلی) برای ما ارسال بفرمایید. در صورت لزوم با شما تماس خواهیم گرفت.

  47. آیا متخصصین باید دارای شرایط تحصیلی و سابقه کاری خاصی باشند؟
  48. بله. در انسرباکس سعی بر این است که تیم متخصصان از بین استعدادهای برتر، فارغ¬التحصیلان بهترین دانشگاههای کشور و افراد با سابقه کاری درخشان انتخاب شوند. رزومه آنها توسط تیم انسرباکس بررسی و راستی آزمایی میشود. آنها قبل از ثبت نام به عنوان متخصص باید از فیلترهایی مانند مصاحبه، آزمون و ... با موفقیت عبور کنند.

طراحی سایت توسط شرکت پدیده تجارت